Hederstegn og plaketter i Moss fotoklubb
På årets sommeravslutning i Moss fotoklubb i juni ble fem fotografer hedret for sin innsats i fotokonkurranser.
Selina Aakervik mottok Hederlig omtale i klassen NM-ungdom og Øystein Skjerve fikk Hederlig omtale i klassen digital monokrom for sin innsats i NM-vår.
Nasjonal bronseplakett, 25 poeng, ble tildelt Terje De Flon.
International Gullplakett, 100 poeng, ble tildelt Øystein Skjerve og Gullplakett med Orange emalje, 8000 poeng, ble tildelt Nina Jonsson.
Christina Aakervik Bækkevold, mottok hederstegnet ANSFF for oppnådde 200 poeng i resultater fra NM og nasjonale konkurranser med NSFF patronat, mens
Nina Jonsson mottok ENSFF-D1, for oppnådde 30 000 poeng i nasjonale og internasjonale konkurranser.
Bildet: Fra venstre mot høyre: Christina Aakervik Bækkevold, Selina Aakervik, Terje De Flon, Nina Jonsson og Øystein Skjerve. Foto: Lars Gulbrandsen.





